Life sucks, then you die! ^

Igår (fredag) va det en sjuk dag, det började med att jag åkte in till stan och lämnade tillbaks mina brillor så att dom fick checka om det va nå fel på dom. (lång historia) Sen köpte jag en as snygg t-shirt också, what ever..
Sen ringde jag till min kära sambo och hörde va hon gjorde, då visade det sig att hon också va i Ludervika med Bea :D Så då gick jag till China och träffade dom. Då satt dom och pratade med Sofia M, det va trevligt :)
Sen umgicks jag med Ida och Bea till typ 18:20 då jag åkte hem. Vi hittade på mkt skoj må ni tro, bland annat att stå på händer i stadsparken och bada i Skuthamn. Jag badade i underkläderna, självtorkning.se! Ekki sa det mest festliga denna dag iaf, det va så här..Life sucks, then you die! Hahah, optimistisk? Nee..:D
Sen hann jag inte mer än innan för dörrn och packa lite grejer när jag kom till KB, sen drog jag vidare upp till Jesper Nilsson och härjade. Där va Pontus, Jesper, Mathilda och Krippe. Krippe va en hyvens typ må ni tro, as festlig! Haha
Jag gick även över till Jessica Viola Östlund en sväng och hälsade på henne, Christoffer, Sofia och Markus :) Det va kul å se dom igen.
Kvällen gick och jag åkte upp på moppen till Hasses och träffade Martin, redo att prata ut. Det tog väl en timme att tjåla och så, sen på väg tillbax till Jesper så vurpade jag med moppen! Det blev en jävla smäll, jag tappade luften och fick hem hel del blödande så över hela kropp-fan! :O Ont ont ont. Men jag lyckades tillslut at mej tillbax till Jesper. Sen kom Inger (Jackets mamma) och hämtade oss iaf. Jag, Mathilda och Tobbe Olsson sov i kyrkviken. Mathilda badade innan sovdags och jag tod en painkiller och sjöng låtar som innehöll orden Broken, Pain och hurt. passande tyckte jag..

Idag vaknade jag av att pappa ringde. Kommer inte ens ihåg va grabben sa, men iaf.. Ont så in åt helvete i armen och i knät har jag iaf! Så in åt helvete..
Inger skjutsade mej till Jesper så jag fick hämta stackars moppen! Sen drog jag hem och gjorde mej lite iordning och så! Sen kom mamma, pappa, johanna och mormor tillbaks. Då åkte vi till Piren och käkade med Jenny. Det va as gott, men maten slog fan inte efterrätten, jordgubbar och glass! ;P Mmm..
När jag kom hem från stan igen så bytte jag om och drog till jankviken, där jag bytte om igen! :P Det va smärtsamt som fan att åka moppe iaf! Så sen gick jag med mitt onda knä till Råbroviken och tjålade lite med Janne, Marina, Anette, Johnny, André, Viktor, Tim och John! :D Kul som fan hade jag ikväll iaf, trevliga människor det där! Det vart mkt planer, som typ att jag, Anette och Marina ska gå på Sex and the city och att jag, Anette, André och Johnny ska åka till Öland! :D Haha Jaja.. Jenny kom och hämtade mej typ elva. Så nu är jag hemma och sitter här och skriver lite. Jag är så jävla trött så nu ska jag sova!

God Natt, Puss och kram / Maaaaaaad * <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0