Panta mera..

Spöregn, på mitt fönster, när jag vaknade! Det känndes ganska fucked up! Men jag tvingade mig upp ur sängen och ut i spöregner med ett fett paraply, i jakt på pengar! Pappa hade lovat mej lite pengar om jag städade hans fikarum och toa! Men när jag kom fram, blöt och kallsvettig - va det redan städat! :O Jenny that son of a bitch hade redan städat, yesterday! Så då hade jag plötsligt inte ett skit att göra. Så då tog jag kontakt med Johanna som precis hade slutat arbeta, så hon kom ner till pappa och städade väntsalen. Jag hjälpte lite, men bara för att hon skulle hjälpa mej med två sopsäckar pantburkar som jag fick av pappa! :D Efter städningen gick vi då upp och pantade, det blev fan 185 kronor typ! I'm rich!

Jag har även lekt med Ida idag, vi busade lite och så.. spelade kort och drack loka bland annat! Sen åkte vi fram på berget och träffade Tantan. Vi pratade lite om Rättvik och så, tältnings plats och sånt tjaffs! Men det va tydligen två karlar i 18 års åldern som kanske skulle med, så då fixar det sig med plats och så! :D Bra bra..
Han är för söt den där Jonathan! :)

Nu sitter jag och tittar på SAW som går på kanal 5 ikväll :) Den är så bra.. <3 Efter det blir det kanske CSI? what ever.. :P Sova ska jag göra iaf! Mkt att göra imorgon. Jag och Ida är bjudna med Bea till en 18fest i stan :) det ska bli skit kul.. :)


C u some day, love Mad ^ <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0