Yo suckers

tjena suckers! Nu sitter jag vid Annas dator i Falun, i våran lägenhet. Maddä likes FALUN. Det är fett nice!
Vi åker väl hem i kväll nån gång, hinner väl inte göra speciellt mk ikväll när man är tillbaks i GBRG, det blir väl att sitta vid datorn och chilla sönder. Det är onsdag idag va? det betyder nada choklada på TV:n antar jag. Eller det kanske är nått på dumburken - va vet jag. Jag får väl titta på det gamla vanliga, CSI och Sex and the city, det tittar jag seriöst på dagligen - tur att det är bra iaf :)
Tåg. Det är väl ett trist färdmedel iaf. Fast det är ju ändå bättre än typ..buss! Och mkt bättre än att cykla. Och moppe är jag ingen stjärna på att köra. Jag har ju då ramlat tre gånger på Måkä, en gång om året liksom! Det är fan livsfarligt att släppa ut mej i trafiken, kommer jag ens få körkort? Det är tveksamt.

Anna ligger och knölar på golvet. Ida sitter på henne och maserar hennes rygg, men det låter väldigt mkt som dom gör nått annat! :P det låter mkt festligt, men dom pratar om deras mamma - det tror jag inte att nån av dom gör i den andra situationen! ;) Hoppas jag.

Jag undrar om det är nån som läser min blogg över huvud taget! Det är ju aldrig nån som kommenterar, så hur ska jag veta då? Ni som läser detta meningslösa inlägg kan väl skriva en liten kommentar så att jag vet, det spelar ingen roll vem du är eller å - jag vill bara veta god damn it!
Att bero på God damn it - jag fyller år snart och önskar mej en Petter god damn it  T-shirt. Man kan beställa sånna på internet. Plixx! Jag önskar mej även en SNOOK t-shirt, och en kamera! :D En lika som papi har. Mkt mkt mkt! kom i håg det. Men jag har konstaterat att det spelar inte så stor roll vad man får i prelle, bara det är personligt. Så det behöver inte kosta så mkt, det är tanken som räknas - som jag brukar säga! ;)

Nu ska jag lägga ner, Nu är det Annas tur att massera Ida - Ida är en stek sne tant - i 17 års ålder! ;) Haha

C u , Maaad ^ <3
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag läser men det fattar du väl redan ;)

2008-07-17 @ 01:05:33
Postat av: Emmelie Renbro=)

Jag e me ibland om det räknas =)

ha det bra kusin vitamin=)



Kramar

2008-07-17 @ 12:14:56
Postat av: Svar till Muffin & Jen

Tja! ;) Jag vet att Jenny läser, men Emmelie va lite av en överraskning! ;) Men det är kul! :) Jenny, du skriver dock mkt sällan! Skärp till dej..

Ha det bäst Kusin vitamin och Syrran! ;) <3

2008-07-17 @ 22:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0