Fröken svår <3 Fru hjärter dam

Hej alla readers! Nu är jag räddad, så ni kan vara lugna. Nu har jag färgat huvudet igen! ;> Det va verkligen ett måste! Jag ska lägga ut bilder sen, så ni förstår! ;) Haaha Nu är det ljus kastanj - Typ som Gynning! Rätt nöjd..
Nu sitter jag hemma i det stora vita huset på björkås, där Idas familj bor. Ida är givetvis oxå här! Jag har inte brytit mej in precis. Vi hade så sjukt tråkigt för så där en halvtimme sen, men jag kom på den briljanta idén att vi skulle baka penionärskaka! Så den är snart på väg in i ugnen den! Det ska bli smarrigt. Det regnar igen. Det är inte så trevligt, då kan vi inte ha picknick. picknick? piknik? picnpic? Äh, ni fattar..
Vi är livsnjutare jag och Sambo, det kan ingen neka till. Inte ska vi jobba i sommar heller, så ni behöver inte fråga. Eller bli chockade heller för den delen. Chockad? shockad? Ja, som sagt - ni fattar!
Johanna säger att det stavas med s (shockad), jag säger c.. Chockad. Ni ser ju själva va bäst det ser ut med ett litet c. Jaja.. Onödig fakta!
Vi lyssnar på Lars Winnerbäck, det gör man jämt när man är här. Det är Idas favorit karl, ja han är bra! Men texterna låter väldigt lika då och då. Fröken svår och Fru hjärter dam liksom. Det är jag och Ida det. Jag är Fru Hjärter dam! Det passar så bra! Ida är lite svår att förstå oxå! :> Iaf i kärleks sammanhang.

Nä, nu ska jag umgås med Ida som sitter ensam och lämnad i köket. C u later,

/ Fru Hjärter Dam <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0