Ludvikafesten är igång

Ännu ett år är Ludvikafesten här! Idag har jag och Jackie varit in och checkat läget. Sofia kom och lekte en sväng och sen träffade vi Tantan på vägen in :) Vi strosade runt i stan, det va ungefär som alla andra gånger man har varit där - förutom att det kostade 20 spänn inträde! Löjligt.. :P jaja, sen träffade jag och Mathilda på Tobbe som hängde med oss till vi drog hem till Grängesberg igen. Det va trevligt att strosa omkring så där utan vidare, men det va skönt att åka hem i tid. Dessutom blev det som en liten besvikelse att man knappt träffade nån som man kände.. Jag såg väl ett par stycken! Men det va ju inte precis så att det kryllade av kändisar! Jag träffade iaf min Bea, det är typ det enda som räknas! Jag saknar hennes vilda humör och livliga skratt då och då! :) Hon är för söt <3
Jag antar att alla kändisar är på Peace&Love och rockar fett. Det har ju inte jag råd med, men nästa år så måste jag ju nästan! Lägg av plixx! Jag måste ju uppleva festivalens bravader nån gång lixom!

Nu ska jag snart titta på CSI, det är bra.. har precis smällt i mej två mackor och lite sallad. Mätt.se!
Men imorgon blir det Ludvikafesten igen, den mest roliga dagen! Vi ska ner till Mathildas sommarstuga först och basta och så, sen ska vi in till stan och lyssna på bland annat brolle (kärlek) och Noice! Det ska bli as kul imorgon, hoppas på fler kända nyllen bara. Ring mej om ni har mitt nummer! Annars.. skaffa det! ;>

C u 2morrow! - Maaaad ^ <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0