My life as a house

Hej. Sitter hemma vid mami y papi, har varit hundvakt hela dagen, men nu kom Jenny äntligen hem. Vi tittade på Livsverket igår som planerat. Det va seriöst en av dom bästa och sorgligaste filmerna ever! Helt galet va både jag och Jenny grät när vi tittade. Jenny är dessvärre en sån som klurar ut vad som ska hända innan det händer, så hon låg och störde mitt känslobygge. Gaalet. Det va som vanligt inte bara lite tårar som rann ner för kinden, utan det va liksom storbölande! Fy farao.. En film helt i min smak..
Jag rekomenderar denna film för er som inte gråter så ofta till filmer! Man kan inte låta bli när man tittar på den här, seriöst! Anette Ericsson, titta på den här filmen! Du kan inte göra annat än att gråta! :P haha

Livsverket (A life as a house) får 5 av 5 toasters, Superbra! (y)

Nu ska jag och Jenny göra lite käk, sen ska jag och Ida dra till Falun. Jag ska packa lite och så, hon har en heeelt annan anledning! Believe me..

C u ,  Maaaad ^ <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0