Söndag ,

Hej. Fan va jag bloggar nu då! Jag kan inte låta bli. Detta blir nog ett relativt kort inlägg kan jag tänka mej.
Klockan är runt ett, vaknade för en timma sen. Och jag har hunnit med att gå ut med Mojo, ätit frulle med mamma, duschat, klätt på mej och tagit mej hit till J&J igen. Snabb..
Idag ska jag och Johanna titta på massor av filmer som vi inte har sett, annars tittar vi alltid på filmer som vi redan har sett och som vi tycker är bra lixom. Nu är det dags för en förändring.

Marre kommer halv 4 och hämtar sina kallingar och sin blåa kudde oxå, hoppas jag är hemma då bara! Han skulle ringa..

I morgon ska jag till fiket och prata med Lotta, sen ska jag till stan och hämta mina brillor (y) Woohoo! Det kanske låter konstigt att jag blir glad över att få glasögon! ;P Men dom är så fina! haha :)

Nu ska jag prata med syster 1&2, i'm bored.. C u , Mad ^ <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0