Hej igen! :O

okej okej, jag vet att det här med inlägg, det har det allt varit torka på. Tro inte att anledningen är att jag inte har gjort nått, det är helt och hållet tvärt om. Det hänt en hel del, så jag har helt enkelt inte hunnit med att skriva ner det.
I måndags var min sista dag i skolan, kändes skönt som fan. Vi hade dessutom bara en halv idrottslektion, helt okej faktiskt.. 
I tisdags gjorde jag och Ida dom mest delikata tonfiskröre-mackorna! Serri..
Denna dag kom även Marie Eriksson - Farbror Uffes fruga - och hämtade mej hemma i lägenheten. Och hem till Gränges vi for.
I onsdags var jag till Cassels och tittade när mina nior (Jes, Marre, Nikola, Johan m.fl) slutade skolan. Alla var verkligen skit fina. Efter Cassels åkte jag med Jesper hem och fikade med hans familj och så :) As mumsigt.
Sen åkte jag hem och gjorde mej lite i ordning och så. Sen runt sex kom Marre och Jes och hämtade mej och då drog vi till Kyrkviken. Det är ju liksom en tradition att vara där när man slutar nian, och jag var med som "mamma". 
Efter kyrkviken drog vi vidare till Ludvika i kylan. Jag va nykter och tittade på när alla idiot-ungdomar drack och firade skolavslutning. Klockan 12 åkte vi hem och sov. Nä, nu ljög jag, först badade jag i badkar.
Torsdag, vaknade halv 6. Upp och hoppa! Halv åtta åkte vi med kvarte till Götet - Liseberg! Bussresan va inte så rolig, hunrig och trött va jag så jag trodde att jag skulle avlida. Dagen i sig vart (blev) väldigt rolig. Men försök att gå in i ett spelhus med 6 killar , dom blir seriöst som barn på nytt. Jag blev även så jävla blöt innan hemresan så jag var tvungen att använda Martins kallingar i brist på torra trosor. Hem resan blev så jävla dryg. Trött så in åt helvete, jag försökte sova men jag fick så jävla ont i ryggen av att sova på Martin, han va lite sur oxå.. Det kan vara trötthet - va vet jag. 
Kom hem med bussen halv 5, då var det bara att gå och lägga sig igen.
Fredag, vaknade av att Johanna meddelade att maten var färdig - halv 3! Tio i fyra tog jag bussen till Falun. Väl hemma i lägenheten var det massor av trevliga brudar där, vi spelade spel och skrattade massor massor! Det va verkligen as kul.
Sen bar det vidare till Stan, promenaden dit va det absolut roligaste under kvällens gång. Det togs massor av väldigt skrattretande kort och vi kom på en tävling om killar som heter Erik - det är en lång historia, tro mej..
Jag gick hem och la mej typ ett. Ida, sofia och Ivan kom hem 2. Bea och grabbarna kom hem 4. Jag va arg, som fan tro mej.. Jag ville strypa nån, och sofia ville kasta en kruka i huvet på mej. Även det är en lång historia.
Lördag, finally! Ida packade, vi städade. Sofia hade ångest. Mona och Lars kom och hämtade oss, och rensade avloppet samtidigt. Jag, Bea, Ida och Sofia trängde ihop oss i baksätet alla fyra. Jag och Bea somnade och vaknade i Ludvika.
När vi kom till Grängesberg åt jag pizza. det va fint.
Nu sitter jag hemma vid Jenny och är hundvakt. Stefan och Lindeborg sitter här och och dricker öl.
Jenny och Johanna och alla brudar drog precis till Ludvika efter en väldigt lång och högljud förfest här. Så nu är jag helt slut i huvudet.

Ska nog titta på film med Jojje snart, karlarna får gå snart..:P haha Nej då! :)

Have a nice life, Maaaaaad ^ <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0