Helsefyr!

Tjenare! Ostbågar är mumsigt, ungefär det godaste man kan stoppa i sig - om man frågar mej..eller Marie Eriksson! :P Ja, jag sitter då här hemma på mitt rum på KB (kyrkbacken) och vräker i mej resterande ostbågar som återstår i påsen. Idag vaknade jag och Ida halv ett, i vårat stökiga lilla skyffe i Falun. Ida hade ju planerat att åka upp igår men för min del blev det en mer spontan resa. Vi träffade Ida Wibell och Angelica Grönwall på tåget oxå, Peace&Love festisar.. Jaja, till saken igen.. vi vaknade alltså sent som fan! Det va ju inte planerat, vi som hade tänkt åka till Bjurs och träffa Anton i dag.. Men det blev ju lite sent och så! Så då gick vi upp och käkade varma mackor till frulle - i kalasbyxor och flanellkjorta! snyggt.. Jag kände mej vacker! sen sminkade vi oss lite och drog till stan. Det va rea överallt, verkligen! Jag fick panik och Ida fick ännu mer panik eftersom hon är fattigare än mej! :P Klockan 5 åkte jag till borlänge - kupolen - och träffade Anna Andersson och Jenny där.. Där strosade vi runt och jag köpte dom mest snygga kalasbrallor ever! Typ mintgröna-isch! as nice! :O Vi åkte hem til vi halv åtta, va hemma i grängesberg typ halv nio :P Sen drog jag till Mathilda och skvallrade lite och så :) Hemlis-Jackie <3 Åkte därifrån typ elva. Och nu sitter jag här vid datorn och käkar ostbågar som sagt! ;D

Nu ska jag snart vara försänkt i sömn, slumra, sussa, dåsa, tryna, slafa, slagga, knoppa, bryna, kvarta, nanna, snusa, lura.. Ja ni fattar! ;) Sova helt enkelt!

C u , Maad ^ <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0