Då ingenting är som man tror, inget är som det ser ut..


Vaken. Miss i nassen och så! Idag har jag som planerat lekt med Ida en hel del. Men innan det så va jag med mamma, Jenny, Johanna och Amanda in till stan och handlade lite. Vi stannade till i Skeppis vid Hanna och tjålade lite med henne och Ebbsan! :) Jag va även in i Johnny och Anettes hus, vilket va det vackraste jag har sett på länge. Så jävla snygg dom har det hemma! Sjukt..
Jag köpte in slips på DS :O As snygg. Med döskallar på! Så jävla läcker må ni tro. Jaja, tillbax till saken! Vi va alltså till Ludvika och shoppade. Inhanlade även jordgubbs som vi smällde i oss när vi kom hem. Sen kastade jag i mej 2 värktabletter mon den fruktansvärda mensverken och så drog jag hem till ida. Helt uttråkade vart vi, vilket vi inte trodde va möjligt tillsammans! men så blev det, sjukt! Då åkte vi hem till Sofia Markström och hälsade på. Mycket kärt återseende, inga stora förändringar heller.
Tiden rusade i väg och jag va inte hemma förns klockan va en så där halv 11 eller så. Då va Hanna Banana där och skulle färga Johannas hår rött, men det va nå fel på färgen. Typ gammal eller nått, vi hade 2 av samma färg och dom såg inte alls lika ut. Jag fick hoppa in som försökskanin och dom gjorde en slinga på mej. Men vi konstaterade att färgen va skit. Då fick stackars Hanna B jobba lite som frisörska i stället. Hon klippte mammas lugg och mitt hår en skvätt. Det blev dö bra, tack! Hon ska få betalt.
Sen blekte jag håret. Ja, ni hörde rätt! Blek. Det blev fult så jag ska färga det ljusbrunt i morgon :) Men va fan, det blir nog bra ska ni se.. haha!

Nu börjar jag få ont i benen och ryggen av att sitta skräddare i sängen. Så jag tror att det är ganska dags att sussa lite.
Men jag återkommer soon! C u , Maaad ^ <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0