Denna fredag har jag..

..spenderat med min mamma och mina tre systrar. Typ runt tre-tiden åkte vi in till Ludvika för en heldag shopping. Mamma va nog den som spenderade mest pengar, för en gång skull måste jag tillägga! Jag inhandlade en nu plåska (plånbok, för alla utomstående), ett par sommarskor och haircolor! (Thank god!). En mycket bra lista av inhandlat om du frågar mej! Skorna betalade min kära storasyster Johanna förresten! (y) Thanks Carlton Banks!
Vi va väl hemma typ runt sex och då började vi med matlaningen. Jag och Jenny klirrade ihop grönsaker, för det vankades taco-time! Tacosen gled ner fin fint i magen och mätta och belåtna skyndade den musik-galna systraskaran till TV:n för en hel timmes "Så ska det låta". Fast lite besvikna blev vi allt, det va inte så bra artister denna gång, tyvärr! men men, frärrkontrollen kom till nytta efter en timme och kanalen byttes till fyran och "Let's Dance" - Vilket inte är mitt favvo-program precis, men det funkade.. Mat-Tina vann by the way! (y) Han va duktig!

Nu vet jag inte riktigt vad som står på planeringen, jag skulle egentligen färga skallen, men så blev inte fallet! Så jag har inte ett skit planerat. Jag ska kanske dra en film eller nått! Som jag brukar göra när jag får det lite långtråkigt. Igår tittade jag på "Förtrollad" (Enchanted), den va bra och rolig (y) Och McDreamy (Patrick Dempsey) va ju med! Jag gillar han stenhårt.. Han är lite snygg tycker jag!

Det va allt för idag gott folk, jag ska snart efterlysa Jenny och Johanna och höra va dom ska göra!

C u , XOXO   Maaaad ^ <3

image66
McDreamy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0