Helgens bravader *

Fredag: Hoppade av i Ludvika och gick på en shoppingtur i min ensamhet. Träffade Marcus vilket va ganska trevligt eftersom det va typ evigheter sen. På kvällen åkte jag hem till Sofia Markström på födelsedagsmiddag :) Det va trevligt, mkt trevligt.. Vi åt tacos och spelade Picturnary! Det är fan ett va dom roligaste spelen EVER! Jag och Ida vann ju såklart! Det gör vi ju alltid liksom! Hahaa. / Jenny och Magnus kom och hämtade mig och Jessica. Jag sov vid Jenny och vi fick fint besök på kvällen! Kevin, Sonny och Pille kom nerblodade hem till Jenny och Johanna efter ett slagsmål i Ludvika. Jenny fick leka doktor och jag och Johanna skrattade i princip mest åt Sonny. Han åkte till Falun till sjukan med en bruten hand typ klackan 2 och Jenny skjuttsade hem Pille och Kevin. Somnade runt fyra på morgonen typ, mkt trött!
Lördag: Vaknade bredvid Jenny i hennes grymma säng. Klockan 12 åkte vi hem till Hanna och Johan och Ebba och fikade födelsedagsfika. Ebbsan fyllde faaktiskt 1 år i Torsdags! Så hon fick en massa presenter och så åt vi tårta! :) Grattis Ebba 1 år <3 / Kvällstid: Jag och Mamma tittade på Melodifestivalen; Andra Chansen! Det sög..
Sen tittade vi på "How to loose a guy in 10 days", så jävla bra film! Man blir sjukligt kär i killen.. Snygg!
Söndag: Vaknade typ halv ett, låg och drog mej i en halvtimme! :P Sen gick jag upp och drog i mej nån macka och sen va det bara att dra på sig jackan och gå ut i regnet för en timmes fotografering. Jag har ju fått i uppdrag i skolan att ta 18 st bilder med en kamera jag har lånat från skolan. Jag va bland annat till Kyrkogården och plåtade! det va vackert. Det är en vacker plats! Jag skulle kunna gå där i flera timmar. Vackert..

Nu sitter jag hemma vid Jenny och skriver lite. Laddar hem lite musik och så.. :) (y) Men jag och Johanna ska snart gå hem till Mamma och pappa och spela Crash Bandicoot! Så jävla roligt..
Jag ska ju faktiskt inte hem ikväll, jag ska vara ledig Måndag och Tisdag :D Jag ska till doktorn på tisdag, that's why.. Åker tillbax på tisdagkväll!

Nu ska jag dra! Men ha det så bra, XOXO Maaaaad ^ <3

image57


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0