Inte som jag tänkt mig!

Dagen blev inte riktigt som jag tänkt mej..
Vi va till  högberget idag - Jag, Ida och Sofia och tänkte hälsa på alla gamla vänner! Vi träffade Jessica, JessicaA och Bea! Inte så många precis! Fy fan.. Men det va jätte kul att träffa dom få som vi träffade! :P Efter vi hade varit på Högberget gick vi ner till stan och fikade. Jessica, jag, Ida och Sofia. Det blev en stor kanelbulle och en Cola light, eftersom jag har slutat med tjockis-cola (Som mina kära klasskamrater kallar det).
Jag och Jessica åkte hem till Grängesberg och Ida och Fia gick nånstans. När jag kom hem hann jag inte mer än äta lite korv och mos och sen var det bara att dra på sej gymkläderna! Jenny är lite av en träningsnarkoman nu förtiden! Haa..
Sen när jag kom hem från gymmet så deckade jag av på sängen och sov till klockan 8, då min personliga mat/sov klocka väckte mej (Även kallad Johanna). Då var det bara att gå ner och äta nästa måltid! Tacos, och titta på "Så ska det låta". Jag bara äter och sover och tittar på TV!

Sen dess har jag tittat på TV och setat vid datorn, tro det eller ej! Men jag skulle ju ha lekt med Jes och Marre idag men dom svek mej och gjorde något viktigare ist. Tack!

Och gissa va jag ska hitta på nu då? Jo, sova! woho! ;)

Fall in a deep sleep and count sheep! Nightie night!

C u, XOXO Maaaad ^  <3


image59
Mat / Sov klocka Deluxe! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0