Johanna. Film. Bio?

I natt tittade jag och Johanna på "Lida", den va rätt bra! Men kärringen va freaking psycolicious! det va galet..
Vaknade imorse av att Jenny väckte oss, ovanligt! Då gick jag upp och fikade bullar med hanna och Jenny, och sen kom Johanna tätt efter!
Idag ska nog jag, Johanna och Jenny göra något roligt.. det är iaf det som är sagt! Dom pluggar på, vilket jag borde göra oxå! Matte. Men det orkar jag inte än! Det får bli på söndag det.. på tåget, för nu är ju faktiskt lovet snart slut igen! helt sjukt va fort det går, jag har ju typ bara lekt med Johanna det här lovet, och tittat på film! Jag orkar aldrig göra nått!

Jag vill gå på bio! Är det nån som vill gå me mej? och med det menar jag bjuda mej.. Jag har ju lite dåligt med stålar, men jag får ju pengar på måndag! (y) känns fint.. jag måste snart byta stav i tungan, tänk att det har fan gått snart fyra veckor! :O Fort det går, ojojoj.. Det är det enda jag måste köpa nu tror jag. Och ett par nya pants kan oxå vara nödvändigt! Det är lite hål i mina! Så jag kanske ska köra en ekonomisk månad nu, och spara lite cash! (y)


Nä, nu är mamma klar med maten så jag ska väl sätta mej och käka lite! Men ha det fint..


C u , XOXO Maad ^ <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0