Lovet är över..

image56

-Jaha, imorgon är alltså Sportlovet slut. Tillbax till plugget! Lovet har ju inte precis bestått mkt av sport, det enda "sportliga" jag har gjort är väl varit på gymmet! Det är ju alltid något iaf.. Haha
-Johanna är i Finland och härjar hon! Båtresan va tydligen ganska turbulent eller va man ska säga.. Det va ganska vågigt, fattar inte hur hon vågar! Haha fattar ni? Vågar.. haha kul!
-Pappa ska skjutsa upp mig till Falun, jag antar att mamma och Amanda oxå ska med! Men vafan! Idag är redan hemma, hon åkte dit i går med mona och lars! Så hon ligger hemma i soffan och softar! trevligt.. Vi ska kanske dra till mathilda ikväll och rocka Norslund! Like always.. Norslund is the shit! haha GHETTO STYLE!
- Idag har jag varit i skeppis med pappa och kollat på dom 8 veckors valparna! SJUKT SÖTA! dom va underbara.. Pappa va fan sugen på att ta med sig en liten tjejvalp hem, jag hoppas..

Så här har lovet sett ut i sin helhet:
Fredag: Sista skoladagen / Party vid Sofia Sjögren - Trevligt!
Lördag: Hem till Sofias mamma och hälsa på, ännu trevligare! / Hem till Jenny och titta på när don söp! (y)
Söndag: Hem till Mathilda och hade FILMMARATON, as kul - men hade varit bättre om alla var vakna! ;P
Måndag: Hemma vid Jenny och Johanna och satt vid datorn, sov där till tis.
Tisdag: Gick upp halv 9. Ebba kom och hälsade på :) <3 / Jag va med Johanna fram på berget och städade..
Onsdag: Var hem till Jessica och hälsade på, kärt återseénde verkligen! Sov där till Torsdag
Torsdag: Gymmade, Hamma vid Johanna och tjålade, sov där till fredag
Fredag: Mys med familjen, räkor, baguetter. / Jenny kom hem från åland = Jag fick feting toblerone! ;D
Lördag: Gick promenad med Jenny, Jojje och Ebba. /  tittade på Melodifestivalen med mamma, Softday!
Söndag: Skeppmora och titta på valpar, Åker tillbax till FALUN. 

Vi åker väl till Falun runt fem kanske, halv 6 som mest! Den största anledningen till att pappa och mamma skjutsar upp mig är att det är lättare att hjandla mat då! Det är så jälva skönt att ha det avklarat när man kommer hem (y)
Att bero på shopping, så ska vi till borlänge och shoppa imorgon, jag måste köpa en prelle till Ebba som fyller ett år på Torsdag! :) Gullungen blir så stor! :) <3
Nu tror jag att jag ska läsa lite i min bok och vila lite.  Have a nice day,

xxx - C u - Maaaaaaaaaaaad ^

image55
<------------------------------------------------------------------------------------------------->

Kommentarer
Postat av: Evelina

visst e det trist att det är slut? Jag vill att lovet börjar nu!!
Kika gära in på min blogg!
Ha en bra dag!

2008-03-02 @ 15:38:39
URL: http://www.evelinassida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0