Mad <3 Solglasögon

Finns det nått snyggare är en par riktigt feta solbrillor? Ett par riktigt stora mörka brillor kan göra vem som helst cool! Om jag fick bestämma så skulle man ha solbrillor även när det va mulet ute, och inte bara när solen skiner! Det är vackert, det är ju lika mycket till accessoar som ett halsband eller ett par örhängen! Brillor är det ballaste. Själv har jag nyss köpt nya heta brillor, ett par enorma svarta. Men det va ett problem att välja, men jag klarade det tillslut! Det ska bli fler i min samling!  
Vad är coolare än ett par vanliga brillor? Jo, Shutter Shades! Ni vet sånna som kanye west har på sig i videon Stronger! Skit coola. Helt grymt läckra. Visst, dom kanske är helt utan funktion, men dom är ju heta! Det är väl det som räknas!? verkligen..

image69

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0