Maddä kan oxå!

My new header is done, and i like it.. Jag kan tydligen oxå fixa och trixa, och det va inte alls lika svårt som jag hade inbillat mig! Inte alls.. Det kan hända att jag kommer bli lika beroende av att byta design som min kära storasyster Jenny! För det här va ju riktigt roligt faktiskt! :)

Idag sov jag till halv tre typ. Gick ner och åt köttbullar och gick en vända med voven. Sen la jag mej på rummet och tittade på film på femman. Först tittade jag på "Katten" (översatt: The cat in the hat) med Mike Myers och Dakota Fanning. Den ungen är så jävla söt och en så fantastiskt bra skådespelare! Jag bara älskar henne! Underbar.
Efter den så blev det en till film men som jag sett ett få antal ggr (ironiskt), "En värsting till syster 2" (översatt: Sister Act 2) med Whoopi Goldberg! Den är så bra. Jag får verkligen gåshud när dom sjuger! ja..

Kvällen kommer väl fortsätta i samma tema kan jag tro: TV! i like it..

Den här bloggen kommer upphöra inom kort, men jag kommer naturligtvis ersätta den med en ny och fräsh blogg! :) (y)

C u  ,   XOXO   Maaaad ^ <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0