Rubrik

Pappa väckte mej  halv sju i morse. Då satte jag mig upp i sängen och plattade håret och tittade på "Vakna med The Voice", vilket är så jävla dö skönt! Jag bara älskar Jakob Öqvist, han är ungefär en av dom roligaste snubbarna these days! Och han är ju ganska snygg oxå om ni fråga mej! :) Så det va hyvens Suvve! (y)
När håret va platt och jag slutat garva åt Jakob, så gick jag in och sminkade mej lite snabbt. Sen va det bara att dra på jackan och dra till doktorn. Idag gick det faktiskt väldigt snabbt! typ 10 min! Annars ska dom tjåla så mkt och verkligen dra ut på tiden, men idag gick det snabbt och bra! Det va bara blodprovs shit, men det va drygt iaf! :P

Nu har jag setat framför datorn sen jag kom hem typ. Ska snart gå upp till Jenny och låna en jacka och dra till Ludvika med Ida. Jag, hon och Sjögge ska gå till Högberget och hälsa på alla mobbade elever som går i skolan idag! :) Sen blir det hem och gymma med Jenny och Kanske Hanna :) Sen ska jag till Jesper ikväll och titta på film med honom och Martin! Det ska bli ungefär dö kul, det va längesen sen sist! :) Så det ser jag fram imot.

Men jag återkommer med mer tjafs ikväll, när jag varit på lite äventyr! :)

C u, XOXO Maaaaaaaaad ^ <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0