Shopping och Tortyr?

Idag har vi varit i kupolen heeela dagen. Jag, mamma, pappa, Amanda och Johanna! Jenny, Jocke och Johan kom efter dom med fast i en annan bil. Våran familj är ju så stor så vi inte får plats i en biljävel.. Det är ju skandal ju!
Jag inhandlade ett par skor, en tröja och ett par FETA  solbrillor! Jag älskar solbrillor, det är typ det bästa som finns! Det är det snyggaste..

Jag har ju inte bloggat på länge nu, men ganska kortfattat sagt är väl jag inte har gjort så mkt! tittat på en hel del film har jag gjort. Tittade på "Practical Magic" och halva "Eight legged freaks" i lördags. Practical Magic (Sandra Bullock & Nicole Kidman) va as bra, den hade jag inte sett. I söndags (igår) tittade jag på "Miss secret agent 2", även den med Sandra Bullock. Det har ju varit nån typ av Bullock-vecka nu.. hm! Jag och johanna tittade på "Twins" igår oxå. Den är lite rolig!
Jaa, som sagt - jag har tittat på en hel del film alltså! I like it..

Amanda håller på att gör nån typ av Extreme Makeover! Underhåret blir brunt och hål ska det bli i öronen!
Ena hålet är klart och hon skrek kan jag lova! ont ont ont.. Jenny är den som trycker på nålen! Hon njuter som fan! (y) haha, so do i ;)

Återkommer!    C  u   ,   XOXO  Maaaad ^ <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0