Sola, gymma, umgås!

- Idag har jag faktiskt gjort saker! :O Tro det eller ej! Jag tittade på alla veckans avsnitt av Andra Avenyn innan jag gick ner i källarn och solade lite solarium. Det är så jävla soft att ligga där nere så jag somnade nästan! Jag drömde lite, värsta sommar drömmen. Jag låtsades att jag låg ute i solen och stekte! Fan va jag vill att det ska bli sommar! det är sanslöst!
- Efter solandet gick jag till Jenny, som drog med mig till gymmet! Så vi åkte dit och tränade i typ en timme! Helt slut. Åkte hem och åt middag och duschade, sminkade mig och gick till kvarre! :) Det va trevligt att träffa Jes igen, och Marcus som spelade gura så fint! :) Hahaa..
- Nu är jag hemma och ska snart titta på CSI och sen ska jag sova. Ska upp tidigt i morgon och åka till doktorn! vilket jag känner ska bli sjukt onödigt eftersom jag inte längre har ont i magen! Känns inte så behövligt liksom! usch.. Jag har fått nog av sjukhusbesök och doktorer! Jag har ju redan varit vid doktorn twice! ska inte det räcka gott och väl? Jo!

Nä, C u!  xoxo Maaad ^ <3

[ Lykke Li - I'm good, I'm gone ]


Kommentarer
Postat av: Lou Cigaro

Sov så sött :)

2008-03-10 @ 23:17:49
URL: http://cigaro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0