Av ren tristess..

Nu har alla andra i våran klass slutat utom vi (Ida, Mad, Jacket). Jag vill inte ha drama, usch! men jag måste ju, det är helt sjukt tråkigt.. Jag har väl inget val..
Efter kupolen blir det nog att åka hem till Mathilda och titta på Desperate, jag har inte sett det grymma programmet på typ dölänge! Så det är fan dags att jag börjar titta lite på det igen! :D Jacket har iaf inget emot att jag kommer, det har hon sagt! :) haha
jag har så tråkigt, vi börjar om typ 45 min och jag har verkligen inte någon lust att gå på draman, men gör jag inte det så får jag väl inget betyg - så jag måste väl pina sönder! Blääääää..

Jag hittade en bild på Anna Andersson i skolan idag. Hon har ju gått media hon också! ;D Det va najs, hon hade studentmössan på sej och såg fantastiskt lycklig ut - Who can blame her! Hon får ju sluta skolan 4 life! :O :D Fan va fint det ska bli att ta studenten, om 2 år! Min älskade kusin Stefan tar ju studenten i år  - Han har blivit så stor! ;) I love him so much! <3

Nä, nu måste jag sluta, jag har inget mer att säga - förutom att jag har fett tråkigt! Men det kanske jag redan har sagt?

C  u  ,  Maaad ^ <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0