Det är dokumenterat..

Sitter i skolan. Har haft Np i matte imorse, vilket gick käpp rätt åt falukorven kan jag lova! Jag är verkligen super zebra på matte, så jävla kass.. Men men! Hoppas jag får godkänt, det skulle vara fett drygt om jag inte fick det!
Idag ska jag till Blge och träffa familjen för en kvälls shopping. Men jag slutar fan 5 pga av den där jävla sugiga Draman, man önskar bara att han är sjuk, vilket killen aldrig är! Jag blir mad..

På onsdag åker jag nog hem och sover hemma. Vi är fullkommligt lediga på torsdag, så då kan jag lika gärna vara hemma ett tag, kanske till och med kan gå till parkskolan en sväng på torsdag morgon! (y) det skulle ju inte vara helt fel, eller? jag saknar mina grabbar, totally..

Nej, nu kanske jag och Fisen ska röra på dököttet, jag vet inte riktigt när vi börjar och så! ;D Ops.. Lär dra! Men jag skriver kanske lite när jag kommer till lägenheten i kväll! Pappa kanske vill skjuttsa tillbax mej till falun sen om jag är najs! ;D tralalalalaaa..

C  u  ,  Maaaaaad ^ <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0