Det här är ju förjävligt.

Fy farao vilken dag. Ja idag har det verkligen varit förjävligt drygt!
Dagen började med att vi hade Datakunskap då vi bara sitter i en iskall sal vid en dator och fryser. Sen hade vi lunch, så det va nån typ av bajs som mat. Allvarligt. Sen fortsatte det med nationelltprov i Engelska, muntligt! Jag är inte bra på att tjåla friskt så där på engelska om något jag bokstavligt talat kunde spy på. Jag fick tunghäfta (?), Sofia med.. Sen hade vi mediekunskap, det enda roliga med det va att Manne gjorde bort sig totalt och jag höll på att skratta ihäl mej. Annars tjålade vi om mobbning och att våran lärare hade mobbat en utvecklingsstörd och hällt barr i hans brallor förut.. Det va festligt, elakt kanske, men festligt! ;D Marre underhöll mej med SMS också! Det va bra, va skulle jag göra utan honom liksom? :D Haha
Sen va det bara att kliva in i djälvulens verk - Dramasalen! Aaaaaaaaaaah!
Där är det iskallt och förjävligt tråkigt. Hata drama! usch..
jag kom hem typ halv sex och slände mej på soffan det första jag gjorde. jag är helt slut! Fy fan!
Jag tror att det är dom Nationella proven som gör mej så skoltrött nu! Imorgon har vi Np i matte, av alla jävla ämnen! Jag kan inte matte, jag suger verkligen på matte, det är helt otroligt va dålig jag är på matte! Man kan kanske inte vara bra på allt, eller? ;D haha

Ida har gått ut på en promenad. Ojojoj, tänker ni - även jag.. Hon är duktig hon, annars brukar det vara jag som är ute och bränner dökött.. ^
Jag hoppas att Jenny ringer och berättar när hon tänker komma så att jag vet liksom. Hon ska till skolan och kanske sova vid oss en natt. Det är ju hyvens, men hon är ju så velig syrran min.. Jag skulle behöva veta eftersom jag kanske ska till mathilda och ha lite movienight på onsdag med henne och pontus (och ida). Vi skulle kanske titta på Tjenare Kungen (y) den har inte jag sett..

Nä shit the same, nu blire Youtube! Hoj!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tjenare kungen? I hate it. Men de klär sig kul, och Annika Borg älskar den! :) kOM HEM IMORN!

2008-05-07 @ 01:14:17
URL: http://johannaerixon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0