Du säger du är gangster när du hugger ner din bror..

Nu sitter jag hemma i lägenheten i fotöljen och pratar lite med Anna och Ida samtidigt som jag skriver lite.
Jag kom precis hem från Mathilda, vi har käkat Brownies och tittat på Gossip Gril och Desperate Housewives :) Innan allt det tidigare nämna så satt vi ute på gården och tjålade med ghettokidsen! ;D Dom är väl för goa' om ni frågar mej, men Mathilda tycker dom mest är dryga och så! Jag gillar dom som fan! :P Dom är underbara. Dom tror verkligen att dom är vuxna som fan, en av dom - hon va väl ca 8 bast - hon berättade för oss att prinsessan Viktoria ska gifta sig med en glasögonorm och att Justin Timberlake och Madonna har gjort en ny hit tillsammans! xD hahaa Mkt roligt tycker jag! (y)

Imorgon ska jag hem till Grängesberg på min vanliga lilla onsdags trip! Jag måste hem och prata med pappa om optik besöket som äger rum på fredag, och så måste jag fixa en uppgift som är placerad på datorn i GBRG. Mkt viktigt..
Fredagens plan ser ut ungefär så här:
Skola - Filmfestivalen på Folkan i Falun (y) Mkt roligt - hela dagen (till halt 12 for me!^)
Till Ludvika och äta med tjejorna. :D
Tittar på Högbergets Studentbal.
Optikern kl 17.00
Kanske till Thildas sommarstuga och basta.
Slut.

Nu ska jag fixa lite och packa lite för i morgon. C u bitches! ;D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0