Flicka? nee..

Ny header, nöjd? neej inte riktigt.. Det blir nog en ny snart igen ska ni se! :P

Igår va jag hemma vid Jesper på på björkås och lekte med han och Marre. Det va..trevligt? nja..^ Jag skoja, det va kul men rätt lame! :P Dom mobbade sönder mej som vanligt och kallade mej flicka.. thanks a bunch! vilken förolämpning, verkligen! Men det är sånt jag får stå ut med när jag är med dom där pojkarna.. det är liksom inte helt lätt alla gånger! Men jag tycker om dom, mkt. Dom är så lätta att vara med, inte som tjejer! Vi konstaterade att jag hatar tjejer. Dom ställer bara till med problem jämt. Jag vet att jag oxå är en tjej, men jag tycker inte om att prata om det..:P Vi skulle egentligen gå på bio idag, tyckte jag och Martin, men Jesper är en toffel, så han "kunde inte.."
Den jäveln.

Ja, idag har jag och johanna setat vid datorn heela dagen, och varit jojje-vakt. Kul? hmm..
Nu ska jag titta på en av Irene Huss - filmerna. Jag har sett den tidigare (2:an) och den va as bra, tycker jag. Så det ska bli intressant att se om den tredje är lika bra. :) Gittan på shell sa det iaf, jag litar på henne fullt ut!
Undra om jag ska titta på den själv eller om det finns nån som vill titta med mej? Jenny och Johanna kanske? ^

C u ,  Maad ^ <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0