Go Sweden!

Nu är jag hemma i lägenheten igen. Ida får massage av Anna och jag sitter här och grejar lite. Jag och ida va ju till Mathilda och umgicks idag, Pontus och Gurris va också där :) Det blev mkt skatt och tjål och det mesta, och sen spelades det lite gitarr och så :) Det va mkt trevligt. Sen tittade jag och Mathilda på fotboll när dom andra hade dragit (y) Sverige - Slovenien (1-0) Grattis Sweden - Tobias Linderoth gjorde målet i första halvlek och Isaksson höll nollan trotts alla bra försök av Slovenien. Duktigt gjort sverige. Chippen är iaf den snyggaste i heeela landslaget punkt slut! Christian Wilhelmsson - HET.

Nu ska jag ladda ner lite musik till telefonen, sen blir det sussa! Jag är trött faktiskt.. G'natt!

Maaaad ^ <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Axelsson? ISAKSSON :P

2008-05-27 @ 08:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0