Grubbel - Falukalaset

Sitter hemma vid mor och far och beglar.. Jag och mammi dricker lite kaffe och klurar lite på Falukalaset och så! Jag vill ju så gärna följa med, men jag ska ju på bröllop på lördagen. Men jag kanske kan åka dit på fredagen, åka hem på lördag morgon och sen åka tillbaks på lördag kväll! Va tror ni om det? Lite stressigt kanske, men vafan.. Jag vill, jag vill, jag vill.. jag funderar och klurar, jag har en veckas betänketid! Fy fan, jag kan bara inte missa det! Alla ska ju dit, mina babes ska dit! Jag vill oxå! :@ Jag ska nog! Jag kan gå och lägga mej tidigt på fredagen! (y)
Så blir det nog. Jag har liksom övertalat mej själv nu tror jag, och vem kan säga nej till mej? Inte ens jag själv..! Så det blir nog så! Men jag vill ju vara med på Emmelies bröllopsfest sen oxå, men det kanske inte är något för mej iaf.. Det är ju bara people över 20 där (och stefan^), kul? Nee..

Ja jag ska till Kvarte idag och lämna pengar för Lisebergsresan! Hoppas bara att pappa vill "låna" mej 140 svenska kronor! (y) min pappa is the bäst, så det tror jag att vi ska kunna ordna! ;D Haha..

Nu ska jag vila mej en stund och ringa en sväng till Fylle-Johanna! ;D Men C U bitches! :D / Your Madelicious <3

image104



P.S Jes och Marre - PUCKON! D.S.

Kommentarer
Postat av: Marre

P.S Jes och Marre - PUCKON! D.S.

Vad har vi gjort denna gången? :O

2008-05-16 @ 17:32:45
URL: http://martinfogelberg.bildagboken.se
Postat av: Maria

Klaaart du ska med alla dagar :) Vem ska jag snuska mig med annars ? ;D

2008-05-16 @ 21:17:14
URL: http://xxolgaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0