[ Håll i dej ]

Nu är jag tillbaka i Falun igen, det har jag varit i 6 timmar iof, men det är nu jag skriver. När jag kom till falun gick jag till Ica och köpte munkar och pratade lite men Isabel, Knä och Seb som hänge på stan. Sen kom min buss och jag for hem gtill Britsarvet. Där hemma satt Ida och Mathilda vid datorn, eller Ida satt vid datorn och Mathilda sprang runt i bikini. Ja, ni hörde rätt, hon ha köpt en ny bekini idag och nya tofflor - för den lilla maran ska till Kreta den 7/6, fy farao! :P När jag fått lite ro i kroppen så satte vi oss och fikade lite och så, sen åkte Mathilda hem och jag och Ida gick ner i tvättstugan! Ja, nu trodde ni nog att ni hörde fel igen, men det är sant! Idag är den officiella Ida-tvättade-för-första-gången-i-sitt-liv-dagen! :D Grattis Ida, grattis.. Jag lärde henne livet som tvätterska och jag känner mej verkligen stolt att vara hennes - och Mathildas - Tvätt-guru ;) Haaa Japp!

Det är typ va jag har gjort. Nu sitter jag och Ida och tittar på The Holiday [Håll i dej] :) Vilket är en sjukt vacker, skrattfylld och helt fantastiskt fin film. Jag tycker alltså väldigt bra om den här filmen! :D Hahaaaa.. Mkt bra, mkt bra!
Nu ska jag snart borsta gaddarna och gå och lägga mej! Det är liksom ett måste, jag är fan trött för en gång skull! Det är inte ofta jag går och lägger mej när jag är trött, jag brukar alltid vara pigg och tankspridd..

Men jag skriver nog ett par inlägg imorgon ska ni se! ;) Puss och God Natt! C u <3

Maaaaad ^ <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0