headache.com

Jag har så jävla ont i huvet. Jag har inte varit i skolan idag, jag sov till 12 och verkligen njöt av att kunna sova! Jag har inte sovit mkt alls i natt, så det va bra att jag va hemma och sov.
Nu sitter jag hemma i Grängesberg och funderar över om jag kanske ska sova hemma här i natt och åka tillbax till Falun imorgon, och vara hemma från skolan i morgon oxå, det lutar åt det..

Imorgon börjar Falukalasets alla bravader, och vi ska väl strosa runt imorgon på dagen, (om jag orkar). På fredag blir ska vi ha as kul iaf, E.M.D, Sanna Nielsen och Rongedal kommer dit och spelar och så.. :) Det ska bli kul som fan. Erik Segerstedt är ju så jävla snygg, så jag och Ida ska stå och dregla neranför scenen. Haha

Nu ska jag lägga mej och vila, jag orkar inte sitta framför datorn med denna dunkande huvudverk. C  u ^

Maaad ^ <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0