Madde-bubb?

Nu har jag precis städat klart Jenny och Johannas lägenhet, jag vet.. varför har du städat? tänker ni.. Men jag ville. Jag älskar att hjälpa mina nära och kära när det verkligen behövs. Jenny har det inte alldeles lätt alla gånger, så därför vill jag hjälpa henne så mkt jag kan, för jag älskar henne väldigt mkt. <3 
Annars har jag inte gjort så mkt idag. Jag följde med Jenny fram och tittade på när hon rensade rabatter, sen gick jag upp till Ulf och Marie och hälsade på. Johanna va där med Emmelie och Alexander oxå.
Marie, Emmelie och Johanna har varit på brudklännings-jakt idag, och fick som tur va napp! Jag är så glad för Emmelies skull, jag såg verkligen på henne att hon hade panik, men nu har det iaf ordnat sig :) 
Alexander va helvild som vanligt. Jag älskar när det ungen pratar, man kan verkligen få honom att säga det mesta. Som tex. Mandelkubb = Madde-bubb. ^^ Ja det är ju inte riktigt rätt, men festligt! ;D Igår skrek han Hej lodis! till en liten flicka som egentligen heter Louise! :P Han är för härlig..

Amatörernas afton, aka Valborg, blev väl hyfsat kul iaf..Först va vi hemma vid Lina och grillade och dansade och hade jätte trevligt. Sen gick vi ner till gästhamnen där jag träffade massa trevligt folk som jag inte sett på länge, och folk som jag tycker väldigt mkt om! Utdelning att tidigare köpta partyhattar blev det när jag kom ner dit, men dom räkte inte till alla så dom som blev utan blev lite sura.. :/ To bad! :)
Ja, men annars va väl den kvällen rättså bra, det blev lite tjaffs och så.. Men det blir det alltid..
Jag hatar valborg, jag ska nog strejka nästa år!

I kväll ska jag kanske hem till jesper och träffa han och martin.. Mina absoluta favoriter. Tills dess ska jag sitta framför datorn och förbättra mina kunskaper i Photoshop. :D Ovanligt värre! Man blir beroende..

C  u , Maaaaaaaad ^ <3

       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0