Mycket trevligt, grattis!

Bröllopet för Mattias och Emmelie igår va sjukt vackert. Det va det finaste jag upplevt. Jag visste att jag va blödig av mej, men inte fan trodde jag väl att jag skulle börja grina innan Uffe och Emmelie kom in i kyrkan, men så var det.. 
Johannas sång gjorde ju inte saken bättre, jag tjöt så Johanna till och med hörde det på andra sidan kyrkan samtidigt som hon sjöng. Det va helt sjukt. Mamma tycker att det är lite läskigt att jag inte kan låta bli att grina, konstigt? Det är ju rent ut sagt förjävligt, det är ju inte kul att inte kunna hålla tårarna tillbax.. Jaja! Jag får väl gå en kurs, vid Mathilda kanske! Hon grinar typ aldrig, bara när hon är med mej konstigt nog.. 

Efter självaste bröllopet väntade naturligtvis festen. Det bjöds på sjukt god mat så man höll på att dö, tårta och kaffe, suprise-sång av Johanna och Daniel samt mkt skratt och tjål. (Tjål = 45 småbarn som skrek och grät). 
Det va mkt trevligt men inte en fest i min smak kanske, det va mest för de vuxna. Så jag åkte hem vid åtta och somnade på soffan halv 9. Då vaknade jag, tittade lite på melo(difestivalen-isch) och sen gick jag och la mej runt tio. Anledningen va väl kanske mest för att jag har haft mensverk heeeeeela dagen, (observera: hela) så jag va ganska slut.

Men dagen va mkt trevlig med mkt roligt folk och mkt skratt & sång.

Grattis Mattias och Emmelie Renbro, hoppas ni får ett lyckligt liv tillsammans <3

Återkommer med mer updatering efter maten, grillat är godast!

MAD^ <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0