Pirogkväll i Gbrg

Nu sitter jag på mitt ljusgula gamla rum hemma vid Mamma och Pappa och tittar på nått gammalt skit på Tv:n, huvudvärken sitter fortfarande i - vilket är helt sjukt efter 2 dagars tid lix. Kvällen har jag spenderat med mina älskade systrar framför Tv:n. Vi införde en pirogkväll, det brukar bli så när jag är hemma och hungrig och pappa vill titta på fotboll ensam. Då vill han gärna ha oss ur hemmet :) Men det va ju ganska lungt för oss, bara fördelar - piroger och ingen fotboll. Vi tittade däremot på Grey´s Anatomy, mycket dålig idé när man äter eftersom det plötsligt kan dyka upp inälvor som inte direkt sitter i kroppen längre..! men men, programet i sig är ju iaf bra! :)

Nu funderar jag på om jag kanske ska titta lite på Kill Bill 1, sjukt bra film! Rekomenderas till er som inte har sett den! Jag kan iaf inte sova, klockan är ju bara 11. Maad and Jackie sover aldrig före 12, det är en oskriver regel..
Jag ska nog byta alla låtar på min mobiltelfon oxå tror jag, för idag på bussen hem kom jag på att jag börjar bli extremt trött på att lyssna på samma gamla skit om och om igen! Det är fett drygt.. Jag behöver lite förändring, något new and fresh! ;D

Sen ska jag sova, jag tycker om att sova, det är en hyvens sysselsättning! (y)

Natti natti - Madelicious! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0