Snabb.se

Idag är ett ypperligt tillfälle att konstatera att jag är en av dom snabba i familjen. Jag vaknade 12.15 i morse, då gick jag upp och sminkade mej och satt upp håret. Sen plockade jag ihop alla saker och satte mej på moppen och drog fram till pappa. Nu sitter jag här och väntar på tåget, som avgår 13.18 - det betyder att jag fortfarande har all tid i världen att bara ta det lungt :) Det där med moppen var inget förstahandsval om ni tror det, jag ringde faktiskt till Jenny - men hon anade kanske att det va jag och sket därför i att plocka upp luren och svara. Eller så sov hon kanske.. Vem vet? Johanna sov iaf garanterat.
Nu har jag iaf införskaffat mej en Coca-cola zero som jag ska avnjuta på tågresan. Fasst jag kunde inte vänta på att få ta första saftiga klurren, så jag har öppnat den.
I bakrunden hör jag ett mummel av nå knivar som har trillat bort och ett klirr i kassan, tack och hej! Är det så lätt att göra affärer? Kille fick va han ville ha och pappa stålarna. Det betyder mer pengar till moí! haha, nej då! Jag skojade bara, jag vet hur sur Johanna blir när jag skriver så. haha, det är inte riktigt så..

I helgen ska det bli saftigt väder, berättade väderflickan Jenny Helena Eriksson för mej igår, "rekordvarmt" va uttrycket hon använde, det låter helt ypperligt. Kan inte bli bättre, eftersom Falukalaset och Bröllop står på schemat. Hoppas att Jenny har rätt då! :) Det får regna på falukalaset, det är bröllopet som är viktigast.
Att bero bröllopet och våta droppar - Jag kommer iaf böla sönder så fort jag får syn på bruden, sen ska det sjungas och hållas en hel hög med tal.. Det är lika bra att jag förbereder med näsdukar för hela dagen.

Nä, nu ska jag nog springa över till kiorren och kanske se om dom har nått att äta, eftersom jag va så snabb så fick jag inte i mej nån frulle! :P

C  u   ,   Maaad ^ <3

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag har inte sett att du ringt? Kanske var när jag var ute...ses på lördag! Pöss

2008-05-22 @ 15:44:40
URL: http://jennyerixon.blogg.se
Postat av: Hanjoos

HAHA! Jag var uppe halv 8! Den du, biatch! :) Vakna med The Voice och sen tvätt. Den du..

Och du.. "Att bero bröllopet"?? Hahahahahaha..

HITTA PÅ EN LÅT!!

2008-05-22 @ 22:46:21
URL: http://johannaerixon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0