Sommarkänsla

Sommaren är typ här. Så är känslan iaf.. Jag längtar as mkt till allt man ska göra i sommar! Det verkar ju tyvärr inte som om jag får något sommarjobb, så jag kommer vara hemma, fattig. Så om nån vill ha besök på ledig tid, så kan jag röra på dödköttet mer än gärna, jag har ju inte direkt råd att åka moppe!
Jag längtar tills vi ska till Lidseberg med kvarte. Jonathan kanske ska följa med, det tycker jag verkligen! Annars ska ju mina pojkar Jesper och Martin med och vara med mej, så det ordnar sig! Vi har alltid så kul.
Sen pratade jag och Jonathan igår om att vi ska till Rättvik i år oxå, men själva och tälta! Vi ska dra ihop ett gäng är det sagt, det är nog inte så svårt! Det är nog många som vill hänga på! ;D
Jag längtar till alla självklara tillställningar som typ Midsommar! Förra årets midsommar va bäst, verkligen. Jag och Ida höll till på olika ställen till en början - vilket sög stenhårt, vi ska vara tillsammans om det sna bli nå härj. Sen gick jag till Idas farmor där dom hade party, men vi gled vidare och hamnade tillslut vid Johnny, Anette och André i deras sommarstuga i Råbroviken. Det va verkligen as trevligt. Hoppas årets Midsommar blir likadan! (y)
Jag vill så mkt jag.. fruktansvärt mkt faktiskt.. Men jag ska försöka hinna med allt! ;P

Idag har vi bara varit nere i Jankviken och fikat och ställt ner husvagnen, det va på tiden! Det blåste, så jag kunde dessvärre inte bada idag :/ Haha..
Ska snart åka till Falun och dryga mej.. Jag börjar bli skoltrött, jag vill bara ha sommarlov nu! Det är så tråkigt att behöva sitta i en äcklig gammal skola när det är varmt och skönt ute! Förjävligt.se


Nu är det bäst att jag kollar så att jag har med allt, tåget går 19.06 - mkt snart..
Jag skulle inte ha något emot ett litet sms någon dag, det skulle vara mer än trevligt!


C  u  ,  Maaaaaaad ^

Kommentarer
Postat av: mingla

Håller på med ett skolarbete och undrar ifall du fåt betalt för att blogga? Vore snällt om du ville svara :)

2008-05-11 @ 18:38:51
URL: http://heymingla.blogg.se
Postat av: Junitjej

Underbart väder!

2008-05-11 @ 18:45:04
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Emma

Jag har också sjukt med sommarkänslor! Så himla underbart!

2008-05-11 @ 18:45:50
URL: http://pemzy.blogg.se
Postat av: mali n

åh.men snart är det sommarlov:)

2008-05-11 @ 18:47:30
URL: http://malinmackdahli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0