Tisdag. Morgon. Uppdatering.

Godmorgon Falun och resten av Sverige. Nu sitter jag i skolan och är redo att ha Datakunskapsprov. (y)
Min lärare kommer väl snart antar jag så jag hinner nog inte skriva många rader, men jag tänkte bara uppdatera mej lite smått, sånt gillar Jenny och Johanna. ^ 
Idag har vi drama, vilket ni kanske vet är ett av de mest ansträngande lektionerna. usch och fy! det är inte trevligt inte. jag går runt med dockan Lisa i väskan! Bara ingen ser det :S... 

Nu ska jag kolla igenom lite va jag det är meningen att jag ska kunna på det här provet! Men om jag hinner kanske jag uppdaterar mej lite hemma senare, men jag ska förmodligen hem till Jacket och titta på Gossip Girl ikväll.. om jag får! ;D

C u ,  Maad ^ <3


Kommentarer
Postat av: cassandra

Lycka till på provet !

2008-05-27 @ 08:31:43
URL: http://dasiilvaa.blogg.se
Postat av: Jenny

Ja sånt gillar vi ;) och nu klarar du provet unge...och ta väl hand om Amandas lilla Lisa haha

Puss

2008-05-27 @ 10:13:49
URL: http://jennyerixon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0