Varmluft och kärlekstjål

Nu är jag tillbaks i lägenheten i Falun. Jag har kommit på att jag ska sluta kalla det här stället hem, det här är inte mitt hem - det är förevigt i Grängesberg. För tillfället sitter jag bara och tittar runt lite på folks bloggar, jag har märk att det är en hel del som läser min blogg - tack! Det är alltid roligt att veta att det jag skriver läses av någon! :) Jag fick även reda på att det är en hel del välkända vuxna som besöker min bloggish, typ mamma och pappa! haha Men det är okej, det klart att ni vill veta va jag syslar med! ;) Det är klart det.. (y)
Jag och Sambo Ida har setat ute i den varma luften på balkongen innan vi tittade på Andra Avenyn. Jag berättade för henne hur det känns att vara kär (jag kommer fortfarande ihåg) och hur man blir generad i hela ansiktet och hjärtat bultar så att man tror att det ska hoppa ut ur halsen på en. Ida hade bara uppleft det i väldigt ung ålder, så det känndes inte som om det räknades så jätte mkt. Det va iaf tider det, tiden då man kände att man va lite lycklig i hjärtat. Nu orkar man knappt bry sej.. Men man gör nog det innerst inne iaf, jag är väldigt förvirrad jusst nu, tänk om allt bara kunde vara enkelt! Yeah right!

Ida har gått och lagt sig, och det är väl dags att krypa till kojs för fröken Madeléne också kanske..

God natt , Cu 2morrow - Maaaaad ^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0