Dagens update!

Är du mör än knubbis? igen.. Nu har jag precis kommit hem från helvetet, äåven kallat gymmet. :P Fy fan va jobbigt det va, helt sjukt drygt. Jag fick se att jag inte har varit där på typ 8 månader! Det är kanske därför jag ser ut som köttbulle. Men det är väl bra att få lite perspektiv på saken liksom.. Så jag körde stenhårt. Jag kommer ha en träningsvärk imorgon så jag vet inte om jag kommer orka upp ur mina ljuva säng. Men det är sånt man får ta.
Annars har jag varit på parkskolan idag, efter 2 koppar kaffe och 2 timmar fick jag gå hem igen ;> Jag älskar min praktik.
Massa söta barn som kutar om kring, eller ungdommar kanske man ska säga. Men dom är så fruktansvärt små, det är inte alls som när jag gick i sjuan. Då va alla stora jämnfört med nu iaf..
Ikväll hoppas jag på att Mathilda kommer hit på en visit. Jag saknar henne, och Ida och Sofia. Jag har ju iaf träffat Ida och Jackie, men det har jag verkligen inte gjort med Sofia, henne har jag seriöst inte sett på flera veckor! :(

Aja, nu ska jag platta håret. Jag hatar att vara tjej ibland.. Ha´de bra! * Mad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0