Om jag får bestämma

Huungrig! Fan va jag vill ha mat! Sitter hemma vid Jenny och tittar på Gossip Girl, igen! Har ju faktiskt sett halva det här avsnittet igår men det är ju så bra så jag kan se det igen. Annars har jag varit på parkskolan och lekt med eleverna idag. Igår va jag hemma vid Jesper som planerat, han är så söt så! :D Vi tittade på Hancock, den va faktiskt bra. Jag trodde jag skulle gråta ihjäl mej ett tag men jag skäpte mej för Jes skull. Men han har ju sett mej gråta förr så det hade inte gjort nå! :D Han står alltid ut.. Freja den lilla jycken låg och snarkade på mej. Jag vet inte va det är men hundar gillar mej, jag kanske ska bli nya Cesar? Ne.. Jag kan bara prata med råttor, eller va säger ni Mathilda och Ida? Haha (Tarzan!)

Idag ska jag fan sova hela dagen tror jag. Amanda den lilla skitungen väckte mej i morse för en jävla sjal, ungjävel! Jag som hade sovis och började nio. Spö skulle hon ha! Nä, men sova är najs.
Jenny har börjat med träningen och sluta-med-cola-kuren. Jag därimot orkar inte ens börja. Jag orkar inte. Men om jag slutar äta kanske min kropp börjar äta upp mitt ass om jag har tur, för det är det som tar upp hela grängesberg.
Måste bli smal till utlandsresan med familjen som snart är här om jag får bestämma.

Nog med bloggande, måste titta på tv. Jag kanske drar ett inlägg ikväll! Ha´re bra.  HOJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0