Tjock-smock!

Vårat internet funkar fortfarande inte hemma så jag sitter hemma vid syster yster Jenny. Vi har nyss tittat på Prison Break ilket är det bästa på heeela veckan, helt jävla otroligt! Pizza har vi smällt i oss, så bra gick det med den bantningen! En hel skål geggig havregrynsgröt for nothing! Usch på mej..
Jag va på kvarte idag en sväng, Jesper och Martin va där :) wiii.. Jag va mest på dåligt humör för ingenting. Så kan det vara. Jenny kom och hämtade mig tidigt och när jag kom hem va hela familjen Skeppmora där :) Janne, Marina, Tim, John och Vicke :) Det va trevligt att se pojkarna igen, utanför hockeyrinken liksom! Vi umgås alldeles för lite med den trevliga familjen, det är fan inte bra alltså. Pojkarna ville åka på SlipKnot-konsär i stockholm på onsdag och jag och Jenny är redo för en roadtrip! Mormor fattade inte va det va så klart så jag och jenny vrålade lite som demonstration. Det vore skoj, men det va som allt annat lite lössnack. Jag tror inte att dom hade biljetter iaf..
Men det talades om att familjen Eriksson och familjen Fredriksson/Bruset ska på kryssning nån gång i vår! :O Vore inte det hyvens? Jag skulle tycka att det va helskoj! :)

Tillbax till det här med min fettma, imorgon är det fan slut med det här. Jag vet att jag skulle sluta idag, men jag sa ju att det skulle bli svårt dom första två dagarna! Så imorgon är det slut med det här. Långpromenad tack! Annars ska jag kanske till Falun imorgon, Jenny kanske ska hämta Johanna efter school. Vill hem till lägenheten och hämta lite prylar! Det är så mkt jag har glömt som jag vill ha här hemma. Så hoppas på Falun imorgon! (y)

Nu ska jag överlämna datorn till Jen, det är ju ändå hennes! :) Undra om Marre är vaken? Kanske ska ringa till killen och tjåla lite. (Nämnd igen Marre! ;D) Ja, vi får se! God Natt iaf, skriver kanske imorgon! :) Håll i hatten - Maad ^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0