Trick or treat?

God förmiddag. Jag skäms, jag har inte varit en god bloggerska nu och jag bode ha spö för det. Men på Höstlovet har jag inte haft tid för att blogga. Det har hänt så fruktansvärt mkt, jag har gjort nått varje dag faktiskt. Det började as bra..
Första fredagen på lovet va vi hemma vid mig och Ida i Falun, ett helt gäng. Det började med mig och Ida, sen kom Jessica, Rebecka och Gabbi :) Efter ett tag dök även Mathilda, Sofia, Kevin, Putte och Daniel upp i dörröppningen och det blev fest. När Kevin och gänget drog till Harry's kom Jonathan Bäjbi Kuusela på besök! Det blev kramkalas på hög nivå!
Partyt drog till stan och hälsade på men det sög. Vi kände oss ganska ovälkomna faktiskt, så jag, Jessica, Rebecka, Ida, Fia och Tantan gick hem till oss igen och tittade på ..Och så kom Polly, En liten natt rulle!
Dagen därpå va det dags att åka hem till Grängesberg med packning för 5 veckor. Det blev ett stopp på pizzerian, vi köpte två pizzor som vi tröck i oss i stress ute vid busshållsplatsen, en kväll/dag jag aldrig glömmer <3
På kvällen gick jag hem till Happy och satt där och tittade på film med Mathilda tills Lycklig kom hem från Stopet. Senare på natten kom även Jonas och hälsade på. Ja..
Söndag - Jag, mamma, pappa och Amanda åkte till Ludvika och tittade på Tim och John när dom spelade Hockey. Jag blev riktigt stolt över mina gull-kusiner! Verkligen hårda grabbar, och även om dom förlorade mot Västerås med 10-0 så blev jag som sagt stolt över grabbarna. Det blev en hel del kort på dom, men det lägger jag inte in nu.
Måndagen spendrade jag med Maria och Mathilda, vi va in till stan och åt Kinamat och gled runt på stan, sen åkte vi hem till Mathilda och gjorde iprincip ingenting. Vi tog en promenad ner på berget en sväng, det va allt.
Sen åkte jag och Mathilda hem till Happy och umgicks, jag gick hem klockan tio och missade en kvart av Prison Break, men tittade på resten hemma vid Jenny med henne och Camilla.
Tisdag...va fan gjorde jag i tisdags? ingen aning.. Men i onsdags så va jag med Mathilda + familj till Västerås och gick på IKEA och Hälla köpcentrum. Det va verkligen ingenting som lockade mig eller Mathilda, men en repa på Ica MAXI va givande då både hon och jag fyndade varsin tröja. 100:- styck.. bra köp!
Vi kom hem till Grängesberg vid 10 kvällstid, då vare bara att byta och så, sen drog vi till Haffas och tittade på när TNG spelade. Det va jätte roligt att se och dom va så duktiga. Träffade lite folk som man inte ser så ofta, typ Dennis Engström - Det va trevligt att se honom igen! Han är så gullig. När det va slut på Haffas gick vi hem till Sofia och umgicks lite. När klockan va typ tre på natten och jag och Mathilda va fullkommligt utmattade så fick vi skjuts hem av Andreas Hellman, tack och lov!
Tosdag, jag åkte hem till Maria - med Maria - och umgicks. Det kom massa folk, även Jonas och hans syster Johanna :) Det va så trevligt att träffa henne! Jag hade ju faktiskt inte gjort det innan så det va jätte trevligt, hon va jätte snäll och söt!
Kvällen gick och det började plötsligt snöa! Och inte fan slutade det, så på fredags-morgonen när man vaknade till liv så va det verkligen vinter! God morgon vinterland liksom. Helt jävla otroligt.
Fredag, va det igår ja. Sov ungefär hela dagen, tills jag och sytrarna åkte fram och köpte massa gott. cola och så. Kvällen spenderades med Jenny och Johanna, vi tittade på nån jävla Psykofilm! usch, den va inte så bra.. Mandy Lane hette skiten!
Nu är det Lördag, Jenny och Johanna håller på med förberedelser till Halloween-partajet dom ska på ikväll. Fy va fubbigt, jag vill oxå gå på riktigt halloween party! Men jag är för ung såklart. Hoppas dom får roligt iaf, Jenny och Johanna ska snart hem till Emmelie och Mattias - även dom ska på partyt. Jag ska med och plåta dom så det kommer pics ikväll! :) (förhoppningsvis)
Även jag är lite av utklädd. Jag blev så inspirerad.. I'm a dead cleaning-lady. ;)

Grattis Lars Eriksson i efterskott som fyllde år i går, nu är det prick två år sedan vi va på Madeira Ida.. snyfft!

Nä nu orkar jag inget mer. Ha det bra, Happy Halloween! :D /

Kommentarer
Postat av: Rapunsel

Jaa fan Maddä, Maderittan-Madeira! Det känns som att det skulle börja bli dags för en utlandsresa snart. Skulle vara skönt :) Då vi fick ägna oss åt varandra sambolicious ;D Varsin drink sittandes i en solstol i solskenet. Sen skulle vi bada med delfiner! <3 jaa..

2008-11-03 @ 11:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0