träaktig veckända..

Jag sitter hemma vid Jenny i hennes soffa och är Jojje-vaktis. Jycken sover ju bara och vårat internet har pajat hemma så det här är ju perfekt. Jenny, var borta huuur länge du vill ;)
Den här helgen har varit både trevligt och helvetes tråkig. I fredags va det kul till en början, när mormor kom på besök från huvudstaden. (typ) Vi käkade lite tacos och sjöng framför Tvn till både Idol och Singing Bee. Mormor klagade på att jag och Jenny har blivit tjocka, tack mormor - det värmde gott i flärret! men det gör inget, för imorgon börjar jag och Jen på riktigt med träning och halvbantning. Så det kanske va en liten motivation, va vet jag.
Åter till fredag kväll, då fick jag och Jenny tråkigt och satte oss i bilen för en roadtrip runt grängesbergs extremt döda gator. Ingen vill leka med oss fick vi reda på genom flertal telefonsamtal, så vi åkte hem till Jen och tittade på den gamla klassiska tjejrullen - Bring it on :) Sen va fredagen slut för länge sen och dags för kudden.

På lördagsmorgonen hoppades och planerade jag att ha as kul. Inte som dagen före, men det gick åt skogen..trodde jag först. haha Jag satt hemma vid Jenny och glodde när Fiffi dök upp, sen åkte Jenny och hämtade grabbarna och det ble en spelkväll av det hela. Pojkarna - Stefan, Magnus, Jonas<3, Holle, Danne och Brix - drack öl (inte stefan dock! :O) och Jenny drack vin. Jag och Fiff drack julmust. Killarna ville spela 20frågor så det gjorde dom. Jenny vann, Holle hjälpte alla, Jonas va ganska kass ;D och Mange va gullig. Det blev en ganska kul kväll ändå, dom drog på krogen på natten och jag och fiffi blev kvar här. Dom kom tillbax vid halv 5, och Kevin skrämde livet ur mig när han klättrade upp på balkongen! :/ Usch! Karljävel..

Idag vaknade jag av att Kevin tog tag i nyllet på mej. God morgon lixom! Klockan 2 åkte vi in till stan och tittade på när Tim och John spelade Hockey, men vi va där i ca en timme. Grattis papi btw på farsans dag!
Hem och vräkte i sig mat och efterrätt och fika! Sen tittade jag på Andra Avve med mormor som är lika insatt som jag! :) haha

Nu sitter jag som sagt hemma vid Jenny med jojje och har super kul! :D Internet rules. Seriöst, jag klarar mej inte utan! Jag skriver med mina favvisar på msn också, Jesper och Martin. Jag saknar när vi umgicks. i sommras. suck* <3
Nu orkar ni inte läsa mer och jag orkar inte skriva mer! Ha´re hyvens! - Signing out - Maddisch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0