Ännu ett skrumpet inlägg av tristess i skolan!

Ännu ett skrumpet inlägg av tristess i skolan. Varför är vi här? Jo, för att lära oss. Inte bara sitta rastlösa och inte göra ett jota. Jag menar, vi är inte här för att göra slavarbete som igår när vi stod och häftade AIDEMtidningar. Helt jävla otroligt.. Ska inte detta ge utbildning? Det trodde jag iaf. Men när denna skoldag är över får jag åka hem till lägenheten och fira att Höstlovet är här. Det ska firas, det lovar jag. Det bästa är att jag får fira det med mina kära vänner. Jessica och Rebecka kommer och spelar spel och så, sen sitter jag och innerligt hoppas på att Jonathan Oliver Kuusela kommer och gästar vårat enkla krypin! Jag saknar den grabben mer och mer, han är verkligen en riktig stjärna på min heaven-of-fame! Jag älskar honom så mkt, det finns nog ingen som kan locka ram mitt skratt på det viset som han. Ta Tantan, han är best!
Nä, men det kommer bli mkt stoj och skratt idag, det blir det alltid med mina bruds. Jag kommer iaf ha roligt! :)

Höstlov va det ja, imorgon officiellt. Va ska jag göra på lovet kan man fråga? Det vet jag inte, jag vet bara att jag vill leka med Bea och Ekki nån dag, mina hjärtan! Dom är oxå speciella stjärnor på min sk Heaven-of-fame! <3
Måste träffa Jesper oxå, så mkt som möjligt. Min Jes, min bästa pojkvän på denna jord. (Jesper är n pojke, och han är min vän - därför blir han min pojkvän)
Martin, Sessan och alla andra välbekanta pojkar vill jag träffa. Jag kanske får fullt upp jag, man vet ju aldrig! jag ska iaf till Haffas på Onsdag natt och titta på TNG som spelar. Det vil säga - Jesper, Pontus, Tobbe och Krisse :) <3
Jaha. Och sen ska jag självklart vara med Jonas, det är ju faktiskt viktigast nästan <3

Nä. Enough. Sverige, jag förstår dom som sticker nu, iaf till värmen. Detta väder tar kol på mej, helt ärligt.. totalt värdelöst. Moder Natur är fucking talanglös nu!

Gotta go, Hoj! / Maaad^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0