Hell on Earth..

I natt va jag verkligen i helvetet. Jag trodde inte att man bara kunde hamna i helvetet för ett sockerpiller, men så va verkligen fallet. Jag vaknade av att jag låg och vred och vände på mig av en fruktansvärd mensverk. Jag har aldrig känt något liknande. Jag drog i mig två alvedon och värmde på en flaska vatten och kröp ner i mitt iskalla rum igen, men fan va ont det gjorde. Jag somnade väl runt fyra imorse. Jag fattar inte att jag ens föll i sömn igen.
Imorse, klockan 12, ringde lillasyster och informerade om att det va kör klockan ett. Så jag drog på mig kläderna och sminkade på mig lite och drog till parkskolan. Kören va ungefär som när jag gick där. Sopranerna va mest tysta, Altarna pratade mest och killarna va där för att slippa lektionerna. Det va till och med samma låtar som när jag gick där, och det va lika kul. Jag ska allt styra upp det här när jag ska vara på Park i fyra hela veckor efter lovet och praktisera. Fan va roligt det ska bli, och det är verkligen ett plus att få befinna sig i Grängesberg i 5 hela veckor. (y) I can not wait.
Men det va trevligt att vara med på kören igen, och Amanda skämdes mest över mig. Det hjälpte ju inte att Erik fick hela kören att aplodera för mej och att han stog och berättade om min tid på park och att jag ska vara där i fyra hela veckor.
Men dom verkade tycka att det va ganska kul att jag va där, jag är lite rolig. Jag ska göra deras musiklektioner mkt festliga i fyra veckors tid, så dom ska fan bli ledsna när jag slutar. :) Haha

I helgen ska det bli ganska lurre, idag iaf! Blir nog hemma idag och vilar, imorgon ska jag vara med Mathilda och hälsa på Lisa en sväng om. Trevligt. Söndag blir ganska soft kan jag tänka mig. Jag vill leka med Jesper nån dag. han ska väl parta idag, så det har vi väl inte tid med. fy.. Han har aldrig tid med mej nå mer. Ungjävel.

Nä nu vankas det mat i köket, mums! Jag ska titta lite på DH och vila lite. Piiiz Mad <3

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha jag ska nog följa med dig nån dag under dom där veckorna! Dubbelt med sköj för eleverna när två Erixons är där och dubbelt med pinsamhet för Amanda som tycks skämmas för mig hela tiden haha

2008-10-11 @ 14:48:47
URL: http://jennyerixon.blogg.se/
Postat av: Mad's Svar: Jenny

haha, Ja klart du ska med! You and me Jämpisch! Vi är bara bäst på att skämma ut lillasyster. Det är för festligt.. ;) Haha

2008-10-14 @ 21:08:48
URL: http://maddelajn.blogg.se/
Postat av: Jeeessssssseeeeee

Hahaha... jag partade inte igår ;)

2008-10-19 @ 02:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0