Mamamammmam!

Sitter i skolan och har Graf. Jag har så jävla ont i magen nu så jag tror att jag avlider. Det här gör jag helt i smyg, Thore skulle seriöst bli tokig om han märkte att jag tog ett litet break från arbetet för att skriva blogg. Men det här är viktigt. 
Helgen va bra. eller nått. Mkt kanske. Jag älskar min storasyster. Jag älskar alla mina systrar men Jenny bevisade att hon är grym i helgen, hon är helt bäst. 
Igår drack jag seriöst säkert 1 liter coca-cola. Seriöst. Jag och Mathilda käkade pizza igår oxå, men nu är det slut med allt onyttigt och dags att bli smal igen. Jag ska gå hem från skolan idag och sen ska jag banne mig gå till Mathilda senare. Det är så jävla behövligt. Jag måste börja ta det här med vikten på allvar. Jag vill inte se ut så här, jag ska fan bli som jag va för två år sedan. det är så jävla dags nu! Jag tror att jag ska gymma imorgon eller på fredag. Eller kanske både och. Det skulle vara as bra, jag måste börja med det igen oxå. Jag har inte gymmat på ett år fast jag har medlemskap. Jag står bara och betalar på nått jag inte använder. Eller det är pappa som pröjsar, men det är väl inte heller så roligt. 

Nej, nu ska jag arbeta. Have a nice daay, Loooove Kiiwi <3

Kommentarer
Postat av: Jämps

...och Jenny älskar sin Madeléne

2008-10-06 @ 14:26:23
URL: http://jennyerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0