Onödigt snicksnack..

Ja jag vet, nu är min blogg ännu snäppet tråkigare än förr. Men jag va extremt trött på den förra höstiga. Nu äre vinter, typ!
Det va mitt inlägg, ville i princip bara be om ursäkt för mitt tråkiga jag. Nu är det dags att krypa ner i min säng med min hårda kudde och nanna! Det är en dag imorgon oxå, en mkt dryg dag dessutom! Upp och åka med bussfan 07.50! iih..
Så en skön sovstund i sängen kommer behövas, tro mej gott folk..
Detta är officiellt över, det har det varit bra länge, men iaf.. vilket jag har vetat hela tiden men inte velat inse. Jaja, tillbaka till verkligheten och börja leva mitt gamla normala liv igen. Det känns som om detta är nu och inte sen, men det finns det folk som tvivlar starkt på. Men jag behöver ha mitt gamla liv tillbax, det är ganska fantastiskt ändå, utan tjolahoppsan-sa!
Live your life while you still got one to live..

Med det sagt så ska jag som sagt.. ja ni vet..vara försänkt i sömn, slumra, sussa, dåsa, tryna, slafa, slagga, knoppa, bryna, kvarta, nanna, snusa, lura.. ja, va man nu vill kalla det. Sömn ska det bli iaf!

Mad signing out, yo!

Kommentarer
Postat av: No-na-na

Bryna? Hahahahahaha

2008-10-22 @ 14:24:08
URL: http://johannaerixon.blogg.se/
Postat av: ???

Men Du! Har du inte levt menar du?? Va har du varit i för värld då?

2008-10-22 @ 16:19:01
Postat av: Mäds svar till: ???

Jo det har jag, dom senaste veckorna har jag levt ordentligt. men inte som jag ska leva antar jag. Mitt liv har varit en lögn, och det vet du med! Men nu kommer det bli ändring, och du vet varför!

2008-10-22 @ 17:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0