The cats pyjamas

Förlåt för min lata stil och för min snäppa tid. Jag har varken orkat eller haft tid att skriva, jag har haft fullt upp med att tänka och gå i skolan. Det är inte så lätt att göra båda sakerna samtidigt. Jag är lite som en karl, kan inte göra två saker samtidigt. Jag tänker mkt på vem jag är och vart jag står i livet, det kanske låter lite egoistiskt men det är verkligen behövligt. Jag är lite ego just nu känner jag, det finns saker jag bara måste göra för att ta reda på vem jag är och va jag vill, det är inte så lätt att förklara. Människan får mej på skakiga ben..
Jaja, nog om mej. I helgen fyller Sofia Anna Sjögren år, närmare bestämt på söndag :) Grattis Fisen <3 Men då kan man ju inte ha födelsedagskalas, så kalaset äger rum på Lördag hemma vid systrarna Sjögren! Det ska bli mkt trevligt tycker jag :) Annars har jag inga större planer för helgen. Imorgon ska jag väl antagligen bara vara hemma. Baby ska väl dricka öl kan jag tro, med grabbarna, så då vill man inte ha mig med. Men om han inte ska det så ska jag väl kanske träffa honom? Om han vill och så..

Problem. Det finns alltid nått som stör mig i mitt liv. Jag har börjat tro att det är jag själv som skapar mina problem, för varje gång det går bra så hittar jag på nått bus som gör att allt stupar igen. Jag och Mathilda pratade om det och mkt mer. Jag kan nog inte med att ha det fullständigt bra, jag bara väntar på trubbel, och när det inte dyker upp nått så hittar jag på nått. Så att jag får kämpa lite. Jag tror att det är det jag är ute efter, något att kämpa för helt enkelt. Ja.
Ett annat problem i mitt liv är pengar. Min ekonomi är inte på topp just för tillfället. Efter som Sofia fyller år så går ju pengar till en prelle så klart. Så är jag skyldig Mathilda en hel hop cash. Och det hjälper ju inte att jag slänger bort resternade kronor på onödigheter, och bus. Det är inte så bra liksom.. Jag hade gärna sett att jag och brudarna skulle gå och bowla den här månaden men det ser inte så ljust ut faktiskt. ja! Jag måste färga håret oxå. Men sånt är livet. Får man längta till nästa månad?

Nu ska jag fortsätta med va jag har gjort dom senaste tolv timmarna, ligga i soffan och glo på bumburken - och ha bultande huvudvärk och feber. Men nu är det Idol så jag kan inte fortsätta titta på SATC. :/ Aja, Ida har inte kommit hem än. Homo! * Att bero på Idol - bästa sesongen på länge måste jag säga.. Jag gillar inte Idol annars men nu äre bra! Heja Johan <3
(va gillar ni nya headern då? Jag gillar'en faktiskt..)

Piiiz Kiwi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0