Måste himlen falla ner vill jag att det sker bejbi..

Sitter i skolan och har foto. Jag har spenderat halva lektionen med att framkalla lite bilder i labbet, nu ska jag redigera mina digitala bilder, men jag har ingen ork. Dagen började inge bra, jag och Mathilda vaknade halv åtta med trötta ögon. Och när vi gick ut genom dörrn så spöregnade det, och ingen luva på tröjan. Man ville bara döda Moder Natur, verkligen. Kom till skolan med en tro att vi hade kommit försent, men det va inte fallet. Martin (lärarn) va mer sen, så det va ju bra iaf. 
Idag slutar vi 13.15, då får vi åka till Grängesberg, vi har freaking studiedag imorgon, vilket gör detta veckoslut helt underbart. När jag kommer hem till berget ska jag bara chilla. Totalt nersövd kommer jag vara. Förhoppningsvis hinner vi med tåget som går 13.26, men det tror jag. För sista lektionen är Multimedia med Jan-O, han är helt underbar. Han är så jävla juste. Så det ska nog gå bra det här. Arbeta lite på den kommande Flashfilmen på Mum-lektionen. Det känns som om den aldrig kommer bli ett färdigt resultat. Men jag måste jobba på idag. Det är ganska loj och kul iaf, det är liksom inte jobbigt att gå dit då. när det är loj och så. 

Igår va jag på ett muntert humör, lite av en rimmare och fyndig flicka va vad jag va igår. En skatt blev gömd i lägenheten till min sambo och jag skrev ett fyndigt sms till na, för att hjälpa henne finna den ljuva skatten. 
Sen åkte jag hem till Mathilda för att umgås med min sjuka giraff. Suget sög och vi va tvugna att köpa pepsi och chips. Vi köpte även varsin PEZ-leksak som vi gillar skarpt. Hemma i lägenheten tittade vi på Systrar i jeans vilket är en sjukt sorglig rulle, jag grät seriöst 5 ggr på hela filmen. Snyfft* När vi krypit till kojs blev det mkt diskussioner om livet. Om vi lever ett liv i lycka eller om vi inte alls vet vart vi står. Vi är inte säkra på våra känslor, eller egentligen så är vi inte säkra på andras känslor så vi blir helt enkelt osäkra på situationen. Ja. Mathilda är en hyvens livs-tjålare. Det är bra.. I love u Jackie!

Nu är det dags att gaska upp sig och rätta till mössan. För nu måste jag redigera mera. Photoshop here i come!
Ha ett bra liv, en bra dag och tillsist en bra kväll! Jag befinner mig i Grängesberg från och med klockan 3 så om ni vill få tag på mä så är jag där. Vid mammi och pappi <3

Piiiz Maaad ^ <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0