Festligheter.se

Multi multi multimediiia! Tja. Nu vare dags igen. Idag är det party, i Ludvika! DET ska bli fett nice! Ekki och Lina har bjudit in oss ;D Mig och Ida alltså. så det är där vi kommer hänga ikväll, det ska bli festligt att se dom igen, verkligen! 
Och på Lördag (imorgon alltså) är det Granny goes Street!! Kapten Röd och DLK på Arenan i Falun, kan det bli bättre eller? Jenny, Camilla, Kim och Kevin kommer hem till mej och förpestar läget, nej då! Dom är så välkomna så. Dom flesta ska även slagga vid moí, det kan bli trevligt. Jag tycker om besök, jag gör det faktiskt. Bea Babe kommer också, och bättre än så blir det inte. Ett Kapten Röd fan så det heter duga! :> I love her <3
Mkt trevligheter i helgen alltså. För en gång skull liksom, nu var det länge sen! Om man inte räknar med förra helgen då det va Grufnatta iof, men det räknas inte för det va i Grängesberg. Allt utanför byhålan räknas som ett plus. Inte för att jag hade speciellt tråkigt förra helgen, det va nice! Men jag fick leka Dr Phil mestadels av kvällen! Visst, det är väl trevligt att folk litar på mig och vill prata om sina problem med mig, men det blir jobbigt i längden. Ja. 

Nä, nog av trök, eller en sak till! Vi slutar 4 idag :/ Inte trevligt. Aja, som sagt - NOG! 

Piiz OG's / Kiiwi! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0