Madeléne <3 Grängesberg

Tjaba tjena hallå! Sitter i grängesberg, tredje dagen i rad. Jag älskar att vara här :D Nu sitter jag framme vid pappa och väntar på Mathilda and the gang! Vi ska laga lite middag och så! ;) Sen ska jag leka med Jonas tror jag, men jag åker upp till Falun igen typ runt 9 i kväll, det blir bra!
idag har vi bara haft två lektioner, Foto och Multimedia. Det va ganska soft måste jag säga. Slutade kvart över ett, då drog jag hit till berget då då.. Don't judge me okay.. I love it.
Nä, anledningen till detta onödiga inlägg är egentligen för att Maria påminde(?, påmann? aja, ni fattar) mig om att jag inte har skrivít på länge och så. Men aja, Nu ska jag gitta. C u , Kiiwi <3

Kommentarer
Postat av: Jenny

gränges är en riktig skit håla :P

2008-09-05 @ 13:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0