Work it harder, Make it better, Do it faster, Makes us stronger..

Sitter hemma i Grängesberg med Jojje under armen. Jonas åkte nyss hem typ. Jag har mensverk.
Jag ska sova hemma i natt och åka tillbax klockan 9 i morgon bitti, det känns bra.. vi har fet sovis så det passade sig att sova hemma. På torsdag kommer mami och papi hem, i miss them a bit. Det känns konstigt att inte ha dom här, även om dom bara varit borta en vecka och kommer hem. Rocky däremot, kommer inte hem. Det har jag fortfarande inte smält ordentligt, det kommer jag nog aldrig göra heller är jag rädd. He's always in my heart and mind! <3
Men mamma och pappa kommer alltså på tordag :) Så då ska jag hem igen, är ledig på fredag (y). Det kommer behövas efter en lååång vandrig i skolan på torsdag! Vi ska gå typ över en mil i skogen och laga mat i vildmarken :O ojoj.. Har en känsla av att vi kommer gå vilse eller nått! Nått konstigt kommer hända oss, om det så kommer vara något lätt som ett möte med en älg eller så.. typiskt! Bara vi har massa massa mat med oss så vi överlever dagen! ;) Haha ><

Nu måste jag nog sova snart, mkt snart.. Jag är trött som en apa på crack. Jag lovar! Jag har blivit sjukt svårväckt btw, Jenny försökte väcka mig idag när jag tog en tupplur på soffan. Det va omöjligt. Det va ju lika i helgen, när vi va vid Happy.
Jag och Mathilda fick hans nycklar och åkte hem till honom, där somnade vi på varsit håll och ingen vaknade när efterfesten skulle in genom porten och ringde oss som dårar. Så en av grabbarna fick klättra upp på balkongen och bryta sig in där. När han kom in låg jag och snarkade på soffan! >< Jag vaknade inte då heller. Vaknade av att Jonas stog och försökte få liv i mig! Det va festligt.. hela helgen va helfestlig måste jag säga. Jag och Mathilda hade en as trevlig helg som vi sent ska glömma! Den va lite av gud >< haha!

Nä nu babblar jag igen, sova va det ja! ;) God Natt på er, Puss och Kram     Maaad Kiwii <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0